Konserwacja / naprawa krajalnicy Ma-Ga (dotyczy modeli 210p, 310p oraz 612p) realizowana w trybie door-to-door. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia należy przygotować urządzenie do transportu. W standardowej opcji serwisu należy zapakować urządzenie w bezpieczny w karton oraz oczekiwać na kontakt ze strony naszego koordynatora.
Resztą tj. zamówieniem kuriera, monitorowaniem przesyłki, naprawą i odesłaniem urządzenia po naprawie zajmujemy się my. Cała usługa (razem z czasem transportu w obie strony) trwa do 5 dni roboczych. W trakcie usługi konserwacji wykonywane są podstawowe naprawy z wymianą części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych (usługa realizowana na podstawie kalkulacji po otrzymaniu urządzenia - płatna za pobraniem).
30 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
Przy pierwszej usłudze realizowanej tego typu realizowanej w trybie door-to-door dajemy 100% gwarancję satysfakcji z jakości wykonanej przez nas pracy. W razie jakiegokolwiek niezadowolenia z wykonanej przez nas usługi zwrócimy 100% wykonanej usługi. Gwarancja satysfakcji dotyczy tylko usługi, bez kosztów dostawy, materiałów eksploatacyjnych oraz wymienionych części.
Kategoria | Serwis |
Gwarancja 100% satysfakcji z zakupu trwa 30 dni od zakupu oraz polega na tym, że jeżeli w tym czasie nie będziesz zadowolony/a z zakupu zwrócimy Ci 100% zapłaconej kwoty. Jeżeli kupiony produkt jest produktem spożywczym nie musisz go nawet do nas odsyłać. Wystarczy, że się z nami skontaktujesz oraz wyrazisz swoje niezadowolenie. Gwarancja 100% satysfakcji dotyczy tylko produktów oznaczonych tym opisem. Gwarancja 100% satysfakcji ma na celu umożliwienie bezpiecznego zapoznania się ze specyficznymi cechami produktu, których nie można zweryfikować inaczej niż korzystając z niego. Gwarancja 100% satysfakcji ograniczona jest do 1 szt. produktu zakupionego przez Klienta.
Dla produktów oznaczonych tym znakiem zapewniamy ogólnopolski serwis realizowany w trybie "door-to-door". Serwisem tego typu objęte są zarówno produkty w okresie gwarancji, jak i po jej zakończeniu. W okresie gwarancji w trybie "door-to-door" naprawiamy produkty zakupione u nas. Kupując u nas produkty oznaczone tym znakiem masz zapewnione wsparcie serwisowe bez potrzeby poszukiwania lokalnego serwisu (również gwarancyjnego). Serwisem "door-to-door" objęte są przede wszystkim krajalnice i inne urządzenia sklepowe marki Ma-Ga. Ogólnopolski serwis urządzeń sklepowych "door-to-door" to również usługi pogwarancyjne realizowane komercyjnie - więcej informacji udzielimy telefonicznie pod numerem sklepu 68 320 60 01. Serwis tego typu świadczymy również dla Klientów posiadających swoje punkty sprzedaży na terenie całego kraju.
Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą ogólnopolskiego serwisu urządzeń sklepowych Zadzwoń - więcej informacji pod numerem telefonu 697 63 63 28 lub 601 63 63 40 lub poszukaj więcej informacji na temat oferty dla sieci sklepów OLM+ Oferta dla sieci sklepów - Obsługa lady mięsnej OLM+
Krajalnica Ma-Ga 612p to wysokiej jakości krajalnica do wędlin, nadająca się do sklepów mięsnych, spożywczych oraz marketów. W ofercie posiadamy również materiały eksploatacyjne do tego modelu, jak np. nóż do krajalnicy 612p.
Krajalnica Ma-Ga 613p to krajalnica klasy premium do wędlin, nadająca się do sklepów mięsnych, spożywczych oraz marketów.
SAS Spółka z o.o. Sp.k. powstała w 2008 roku, ale jest kontynuatorem działalności realizowanej pod marką SAS od 1990 roku (najpierw jako Zakład Handlowo-Usługowy "SAS" Sławomir Strzempek, później SAS Sp. z o.o.). Firma od początku swojej działalności siedzibę ma w Zielonej Górze przy ul. Chmielnej 15. Aktualnie posiadamy również 2 biura handlowe: w Gorzowie ul. Okólna 29 oraz Poznaniu ul. Główna 31 oraz ponad 30 pracowników - fachowców w swoich dziedzinach (większość z ponad 5 letnim stażem
Czytaj więcej