Wigilia firmowa w restauracji - jak stworzyć ofertę?

Autor     lis 12, 2018     Home , Rozwiązania dla gastronomii    0 Komentarzy
Wigilia firmowa w restauracji - jak stworzyć ofertę?

Coraz popularniejsze staje się organizowanie wigilii firmowych. Przedsiębiorcy, którzy chcą zintegrować pracowników, zamawiają w restauracji konkretnie przygotowane dla nich menu. Jest to duże wyzwanie dla właścicieli i menedżerów lokali gastronomicznych, którzy powinni poświęcić dużo uwagi na właściwe przygotowanie się do okresu świątecznego.

Wigilia firmowa w restauracji jest idealnym pomysłem na integrację zespołu oraz zwiększenie poziomu utożsamiania się pracownika z przedsiębiorstwem, w którym jest zatrudniony. Dzięki profesjonalnemu przygotowaniu oferty ze strony restauracji oraz spełnieniu wszystkich oczekiwań klienta, można zyskać bardzo wielu nowych gości, którzy będą polecać nasze usługi kolejnym.

Oferta wigilijna

Wigilia w restauracji powinna opierać się na szczegółowej i bardzo konkretnej ofercie. Nie można podejść standardowo do każdego klienta, ponieważ wszystko zależy od jego oczekiwań i budżetu.

Restauracje, które tworzą uniwersalne propozycje na wigilijne spotkania, mogą mieć duży problem z ich realizacją. Jeśli chcemy zachęcić przedsiębiorców do skorzystania z naszej propozycji, powinniśmy pamiętać o bardzo zróżnicowanej ofercie wraz ze zdjęciami potraw. Profesjonalne przedstawienie jest równie ważne, jak smak dań.

Istotne jest wariantowe menu, które pozwoli np. klientowi zagranicznemu dobrać odpowiednie potrawy do kraju, z którego pochodzi. Jeśli dysponujemy zleceniem od konkretnej firmy, pierwsze co powinniśmy zrobić to uzyskać informacje, jakie są preferencje klienta. Może być ona tradycyjna, a bardzo często może mieć charakter zindywidualizowany. Ustalenie konkretnego zestawu potraw powinno także uwzględniać elementy wegetariańskie czy nawet wegańskie.

Zainteresowanie klienta

Chcąc samodzielnie pozyskać klientów należy pamiętać o bardzo odpowiedzialnym podejściu do oferty. Konkurencja w tym względzie jest ogromna, więc koniecznie powinniśmy zadbać o unikatowość naszej propozycji. Różnorodne wersje oraz przygotowanie wigilii typowo pod potrzeby klienta musi być standardem. Nie zapominajmy także o dodaniu krótkich opisów i wyjaśnień, które pozwolą zainteresowanym na kompleksowe zapoznanie się z naszą ofertą. Bardzo istotny jest także czas, kiedy skierujemy naszą propozycję do firmy. Przełom października i listopada to ostatni dzwonek na wysłanie zaproszeń do potencjalnych klientów.

Stworzony przez nas dokument powinien być profesjonalny nie tylko pod względem doboru menu, ale także koncepcji graficznej. Odpowiednia oprawa, zdjęcia oraz układ muszą być w pełni fachowe. Każdy klient, który będzie analizował kilka lub kilkanaście podobnych propozycji, na pewno zwróci większą uwagę na te przygotowane idealnie.

Wigilia firmowa w restauracji - jak znaleźć klientów?

Przede wszystkim spróbujmy wyszukać w internecie firm, które mogą być zainteresowane naszymi usługami. Musimy trafiać do klientów, którzy potencjalnie mają potrzebę integracji pracowników.

Niezwykle istotna jest także strona internetowa. Idealnym rozwiązaniem jest stworzenie prostego kalkulatora, na kształt ofert weselnych, który pozwoli przy wskazaniu konkretnej ilości osób oraz wyboru wariantu menu, określić wstępną cenę. Koniecznie powinien pojawić się tam formularz kontaktowy, który pozwoli na pozostawienie swoich danych przez zainteresowanego klienta. Wówczas łatwo będziemy mogli zadzwonić czy napisać do konkretnego przedsiębiorcy, który już wyraził zainteresowanie naszymi usługami.

Przeczytaj również jak zwiększyć sprzedaż na Święta Bożego Narodzenia.

Powiązane produkty

Zapytaj eksperta

4.8 /5
23 ocen