XXI wiek jest czasem różnorodności. Na każdym kroku przeróżne marki, sklepy i inne firmy oferują nam bogactwo swoich produktów. Mamy w czym wybierać. Przedsiębiorca, który chce utrzymać swoją pozycję na rynku (lub ją podnieść) musi na tyle wzbogacić swoją ofertę, aby wyróżnić się na tle innych. Z pomocą przychodzi herbata do gastronomii, która będzie Twoją kartą przetargową. Zaskocz swojego klienta, przedstaw mu całą paletę smaków i rodzajów herbaty, którą możesz nabyć w naszym sklepie.
Dlaczego herbata w gastronomii jest ważna?
Klienci, przychodząc do restauracji, dostają menu i bardzo często wybierają sobie coś do picia. Wielokrotnie wybór ten pada na herbatę, ponieważ ma ona dość sporą grupę wielbicieli, a nie rzadko są to prawdziwi koneserzy. Takich gości nie wolno zaniedbywać ubogim asortymentem. Każda szanująca się restauracja powinna wychodzić naprzeciw swoim klientom i dbać o nich najlepiej, jak potrafi. Przecież chodzi o to, żeby wszyscy wyszli z niej zadowoleni, a potem stale do niej wracali. Dlatego należy im zapewnić profesjonalną obsługę i wyposażyć swoją restaurację w najlepszej jakości herbaty Althaus, które można nabyć na naszej stronie.
Dobra herbata jest wyznacznikiem jakości i wizytówką lokalu. Doskonale sprawdzi się jako dodatek do śniadania, obiadu i kolacji. Jest uniwersalna, można ją pić rano, jak i wieczorem.
Herbata do gastronomii - rodzaje
Początki herbaty sięgają trzeciego tysiąclecia przed naszą erą. Pojawiła się w Chinach, a do Europy dotarła dopiero w XVI wieku naszej ery. Do XXI wieku wykształciła się cała paleta jej rodzajów, których nie sposób wymienić wszystkich. Można jednak niektóre wyodrębnić. Dobra restauracja powinna mieć do zaoferowania:
- herbatę czarną (Assam);
- herbatę zieloną (Sencha, Gundpowder);
- herbatę żółtą (Junshan Yin Zhen);
- herbatę białą (Silver needle, Bai Mu Tan);
- herbatę czerwoną (Roiboos);
- herbatę półfermentowaną (Oolong);
- herbatę aromatyzowaną (Earl Grey);
- różne rodzaje herbat smakowych.
Podawanie herbaty w restauracji powinno znacznie się różnić od tej, którą klient może sobie zrobić sam w domu. Trzeba do tego podejść profesjonalnie i z pasją. Herbata powinna nie tylko dobrze smakować, ale również być elegancko zaserwowana.
Herbata świadczy o lokalu
W żadnym wypadku nie można sobie pozwolić na zaniedbanie klienta, zwłaszcza, jeżeli prowadzi się lokal gastronomiczny, do którego ludzie przychodzą zjeść i się napić. Przecież powszechnie wiadomo, że jedzenie i picie to dla wielu ludzi ogromna przyjemność. Jeżeli nie spełnisz oczekiwań klienta, to przy obecnej konkurencji, stracisz go. Aby temu zapobiec, zadbaj o szczegóły i już dzisiaj wyposaż swoją restaurację w różne rodzaje herbaty.