Gratuluję wyboru, produkt jest już w Twoim koszyku! Przejdź do koszyka.

X2Manager [ADITH]

X2Manager [ADITH] Zobacz większe

ADITH

1 399,00 zł netto

1 720,77 zł brutto

Anna
Specjalista ds. sprzedaży
Wypełnij poniższy formularz, oddzwonimy do Ciebie!
Anna
Specjalista ds. sprzedaży
  • X2Manager jest oprogramowaniem służącym do prowadzenia działalności o profilu gastronomicznym, system prowadzi pełną gospodarkę magazynową z podziałem na wiele magazynów i filii. Zawiera również zarządzanie słownikami systemu, rozliczanie finansowe i towarowe a także raportowanie i analizy. System posiada bardzo wygodny system raportów oparty o dziennik bierzących spraw, dzięki czemu informowani jesteśmy na bierząco o wszystkich zobowiązaniach i należnościach, rezerwacjach oraz zadaniach. Kolejną zaletą xManagera jest możliwość pracy on-line, oznacza to iż zarządzanie systemem może odbywać się w dowolnym miejscu z wykorzystaniem sieci Internet. Nasi programiści zadbali również o system raportowania za pomocą poczty elektronicznej (e-mail). W oparciu o bardzo wydajny, niezawodny silnik SQL na licencjii OpenSource GPL uważamy że nasz system jest najbardziej wydajnym produktem na rynku polskim. Najważniejsze cechy programu X2Manager: prowadzenie gospodarki wielomagazynowej, pozwala na wprowadzanie dokumentów: PZ - dokumenty przyjęć z zewnątrz, RW - rozchód wewnętrzny, WZ - wydanie na zewnątrz, MM - przesunięcia międzymagazynowe, AS - różnice inwentaryzacyjne, PD - produkcja KP - kasa przyjmie, KW - kasa wyda, PR - protokoły różnic, ZWR - dokumenty zwrotów towarowych, posiada moduł fakturujący i sprzedaży, pozwala tworzyć automatyczny rozchód ze sprzedaży wg receptur w uwzględniueniu zasady FIFO, umożliwia przejrzystą prezentację sprzedaży potraw, napoi, itp. w poszczególnych punktach sprzedaży wg różnych kryteriów i przekrojów, posiada moduł rezerwacji stolików, posiada możliwość graficznej prezentacji sali, prezentuje zużycie surowców na podstawie kart kalkulacyjnych, umożliwia porównananie sprzedaży z kosztem, wylicza ceny kalkulacyjne potraw według rzeczywistych kosztów zakupu surowców, umożliwia produkcję wyrobów gotowych i półproduków, informuje o przekroczonych stanach minimalnych i maksymalnych, prezentuje stany magazynowe, prezentuje informacje o wszelkich zmianach stanów magazynowych, prezentuje raporty historii artykułów, informuje o zmianach cen zakupu surowca w stosunku do poprzednich dostaw (kontrola dostaw), wylicza wartość przychodów, rozchodów, sprzedaży w cenach zakupu i sprzedaży oraz osiągnietą marżę na każdy dzień i miesiąc, prowadzi dziennik pracy każdego kelnera, jego obroty, kontroluje czas pracy kelnera, uzgadnia ceny i dostawy (PZ) z fakturami VAT dostawców, umożliwia analizę zapotrzebowania na surowce, kontroluje zapłaty za dostawy i sprzedaż kredytową, kontroluje i prezentuje sprzedaż na karty rabatowe, posiada moduł obsługi kart abonamentowych (sprzedaż bezgotówkowa).

  • Napisz opinię

    X2Manager [ADITH]

    X2Manager [ADITH]

O naszej firmie

SAS Spółka z o.o. Sp.k. powstała w 2008 roku, ale jest kontynuatorem działalności realizowanej pod marką SAS od 1990 roku (najpierw jako Zakład Handlowo-Usługowy "SAS" Sławomir Strzempek, później SAS Sp. z o.o.). Firma od początku swojej działalności siedzibę ma w Zielonej Górze przy ul. Chmielnej 15. Aktualnie posiadamy również 2 biura handlowe: w Gorzowie ul. Okólna 29 oraz Poznaniu ul. Główna 31 oraz ponad 30 pracowników - fachowców w swoich dziedzinach (większość z ponad 5 letnim stażem

Czytaj więcej

Pracownicy SAS i nasi dostawcy, bo siła tkwi w dobrej współpracy

Newsletter

Zapisz się na newsletter ! Spersonalizowane porady ekspertów oraz informacje o nowościach i promocjach prosto na Twój e-mail.

Wybierz kategorie które Cię interesują