Herbata do gastronomii

XXI wiek jest czasem różnorodności. Na każdym kroku przeróżne marki, sklepy i inne firmy oferują nam bogactwo swoich produktów. Mamy w czym wybierać. Przedsiębiorca, który chce utrzymać swoją pozycję na rynku (lub ją podnieść) musi na tyle wzbogacić swoją ofertę, aby wyróżnić się na tle innych. Z pomocą przychodzi herbata do gastronomii, która będzie Twoją kartą przetargową. Zaskocz swojego klienta, przedstaw mu całą paletę smaków i rodzajów herbaty, którą możesz nabyć w naszym sklepie.

Dlaczego herbata w gastronomii jest ważna?

Klienci, przychodząc do restauracji, dostają menu i bardzo często wybierają sobie coś do picia. Wielokrotnie wybór ten pada na herbatę, ponieważ ma ona dość sporą grupę wielbicieli, a nie rzadko są to prawdziwi koneserzy. Takich gości nie wolno zaniedbywać ubogim asortymentem. Każda szanująca się restauracja powinna wychodzić naprzeciw swoim klientom i dbać o nich najlepiej, jak potrafi. Przecież chodzi o to, żeby wszyscy wyszli z niej zadowoleni, a potem stale do niej wracali. Dlatego należy im zapewnić profesjonalną obsługę i wyposażyć swoją restaurację w najlepszej jakości herbaty Althaus, które można nabyć na naszej stronie.

Dobra herbata jest wyznacznikiem jakości i wizytówką lokalu. Doskonale sprawdzi się jako dodatek do śniadania, obiadu i kolacji. Jest uniwersalna, można ją pić rano, jak i wieczorem.

Herbata do gastronomii - rodzaje

Początki herbaty sięgają trzeciego tysiąclecia przed naszą erą. Pojawiła się w Chinach, a do Europy dotarła dopiero w XVI wieku naszej ery. Do XXI wieku wykształciła się cała paleta jej rodzajów, których nie sposób wymienić wszystkich. Można jednak niektóre wyodrębnić. Dobra restauracja powinna mieć do zaoferowania:

  • herbatę czarną (Assam);
  • herbatę zieloną (Sencha, Gundpowder);
  • herbatę żółtą (Junshan Yin Zhen);
  • herbatę białą (Silver needle, Bai Mu Tan);
  • herbatę czerwoną (Roiboos);
  • herbatę półfermentowaną (Oolong);
  • herbatę aromatyzowaną (Earl Grey);
  • różne rodzaje herbat smakowych.

Podawanie herbaty w restauracji powinno znacznie się różnić od tej, którą klient może sobie zrobić sam w domu. Trzeba do tego podejść profesjonalnie i z pasją. Herbata powinna nie tylko dobrze smakować, ale również być elegancko zaserwowana. 

Herbata świadczy o lokalu

W żadnym wypadku nie można sobie pozwolić na zaniedbanie klienta, zwłaszcza, jeżeli prowadzi się lokal gastronomiczny, do którego ludzie przychodzą zjeść i się napić. Przecież powszechnie wiadomo, że jedzenie i picie to dla wielu ludzi ogromna przyjemność. Jeżeli nie spełnisz oczekiwań klienta, to przy obecnej konkurencji, stracisz go. Aby temu zapobiec, zadbaj o szczegóły i już dzisiaj wyposaż swoją restaurację w różne rodzaje herbaty.

Filtruj

na stronę
Wybierz do 3 produktów
Gratuluję wyboru, produkt jest już w Twoim koszyku! Przejdź do koszyka.
Pokazuje 1 - 25 z 40 elementów

O naszej firmie

SAS Spółka z o.o. Sp.k. powstała w 2008 roku, ale jest kontynuatorem działalności realizowanej pod marką SAS od 1990 roku (najpierw jako Zakład Handlowo-Usługowy "SAS" Sławomir Strzempek, później SAS Sp. z o.o.). Firma od początku swojej działalności siedzibę ma w Zielonej Górze przy ul. Chmielnej 15. Aktualnie posiadamy również 2 biura handlowe: w Gorzowie ul. Okólna 29 oraz Poznaniu ul. Główna 31 oraz ponad 30 pracowników - fachowców w swoich dziedzinach (większość z ponad 5 letnim stażem

Czytaj więcej

Nasze referencje

referencje_sokolow_small.jpgreferencje_sokolow_small.jpg

Czytaj więcejocena-sas.png

Newsletter

Zapisz się na newsletter! Bieżące informacje, porady ekspertów oraz informacje o nowościach i promocjach prosto na Twój e-mail.