Ogólnopolski serwis urządzeń sklepowych dla sieci sklepów

Autor     paź 5, 2020     Home , Rozwiązania dla handlu , Serwis    0 Komentarzy
Ogólnopolski serwis urządzeń sklepowych dla sieci sklepów

Ogólnopolski serwis urządzeń sklepowych kierowany jest do sieci sklepów spożywczych i mięsnych znajdujących się w całej Polsce. Naprawy wykonywane są przez profesjonalnych serwisantów, bazując na ich specjalistycznych kompetencjach, wiedzy i doświadczeniu. Oferowane przez nas usługi są kompleksowe i na najwyższym poziomie. Poza serwisem wykonujemy także przeglądy techniczne, które obejmują nie tylko sprawdzenie urządzeń, ale też szkolenia dla pracowników z ich prawidłowej obsługi. Wyróżnia nas natychmiastowy czas reakcji po zgłoszeniu usterki, szybkie i sprawne dokonanie naprawy i przede wszystkim zapewnienie urządzenia zastępczego, które pozwoli zachować w sklepie ciągłość sprzedaży i dostępności oferowanych usług. Dzięki serwisowi zapewnianemu przez naszą firmę, urządzenia w sklepie będą użyteczne przez długi czas, zaoszczędzając czas i pieniądze.

Jakie urządzenia są serwisowane?

Specjalizujemy się w serwisie urządzeń różnych producentów. Przede wszystkim polskiej firmy Ma-Ga, ale również Bizerba, Hendi, Stalgast. Są to prace o charakterze kompleksowym i konserwacyjnym. W ramach ogólnopolskiego serwisu urządzeń sklepowych serwisujemy następujące urządzenia: 

  • krajalnice do mięsa, 

  • krajalnice do serów, 

  • wilki do mięsa, 

  • kotleciarki (steakery),

  • piły do mięsa, 

  • pakowarki próżniowe.

Oferta ogólnopolskiego serwisu urządzeń sklepowych

Oferta serwisu urządzeń skierowana do ogólnopolskich sieci sklepów dopasowywana jest do potrzeb każdego z klientów indywidualnie. Przede wszystkim istotne jest podanie liczby sklepów, które będą objęte serwisem oraz części kraju, gdzie znajduje się ich największa koncentracja. Kolejną kwestią jest określeniu grup urządzeń w poszczególnych lokalach, a także jakich są marek i producentów oraz czy znajdują się urządzenia nietypowe. Przygotowując ofertę, zadamy także pytanie, czy w większości sklepów zachodzi standaryzacja i czy jest podobny układ urządzeń. Ważną sprawą jest określenie przez klienta najbardziej optymalnych terminów, w jakich oczekuje realizacji czynności serwisowych, takich jak: pierwszy kontakt po zgłoszeniu usterki, wizyta na miejscu, dostarczenie sprzętu zastępczego i finalnie zamknięcie naprawy i zwrot sprzętu. Należy ustalić także formę akceptowania zapłaty - czy będzie to akceptacja każdego kosztu, czy tylko powyżej określonej kwoty. Na tej podstawie przygotowujemy ofertę szytą na miarę, która odpowie na konkretne potrzeby klientów. Wśród naszych usług znajduje się także przegląd urządzeń, wykonywany zgodnie z zaplanowaną w porozumieniu z klientem regularnością. Poza gruntownym sprawdzeniem sprawności wszystkich elementów urządzenia, doszkalamy personel sklepu z zakresu jego poprawnej obsługi.

Ogólnopolski serwis urządzeń sklepowych oferowany przez naszą firmę charakteryzuje niezawodność i szybkość działania. Najwyższej jakości części użyte do naprawy zmniejszają ryzyko, że awaria wystąpi kolejny raz. Wydłużają także żywotność urządzeń. Na nasze usługi dajemy gwarancję skuteczności - jesteśmy pewni ich najwyższej jakości. Klienci decydujące się na współpracę z nami mogą liczyć na stały kontakt telefoniczny i mailowy, a także opiekę naszych pracowników od zgłoszenia problemu, aż po jego skuteczne rozwiązanie.

Jeśli chcesz otrzymać od nas indywidualną ofertę, napisz na adres sklep@sas24.pl lub skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy.

Powiązane produkty

Odpowiedz

* Imię:
* E-mail: (niewidoczny)
   Strona WWW: (URL z http://)
* Komentarz: