Udany sylwester w hotelu - Jak go zorganizować?

Autor     gru 12, 2018     Home , Rozwiązania dla gastronomii    0 Komentarzy
Udany sylwester w hotelu - Jak go zorganizować?

Każdy, kto prowadzi hotel doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest promocja w poszukiwaniu nowych klientów. Jednym ze sposobów dotarcia do nich jest organizacja imprez związanych z ważnymi okresami w roku. Mogą to być Walentynki, Andrzejki lub Sylwester. Przełom Starego i Nowego Roku jest przez większość z nas hucznie obchodzony. Chcemy, by ta jedna noc w roku różniła się od innych i była wyjątkowa. Sylwester w hotelu na pewno właśnie taki jest i dla każdego właściciela jest to idealna okazja, by dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów.

Jak przygotować ofertę sylwestrową?

Decydując się na organizację zabawy sylwestrowej mamy do wyboru kilka opcji. Możemy zorganizować Bal Sylwestrowy lub połączyć go razem z noworocznym noclegiem. Jeśli posiadamy ofertę na Boże Narodzenie, warto przygotować również pakiety, które obejmują Sylwester. Skorzystają z nich klienci, którzy mają urlop na cały ten czas.

Oczywiście nie musimy ograniczać się tylko do jednej opcji, a przygotować różne pakiety, by przyciągnąć klientów o różnych potrzebach. Warto wykorzystać możliwości, jakie daje nam lokalizacja hotelu. Jeśli znajduje się on w górach lub jest to agroturystyka, można zorganizować kulig lub przejażdżkę konno. Jeśli posiadamy na terenie hotelu SPA lub basen, dla chętnych można urządzić przyjęcie w basenie lub dodać do pakietu noworoczny masaż. Dzięki temu oferta będzie bardziej atrakcyjna. Ponadto, możemy zapewnić klientom usługi kosmetyczek i fryzjerów, które są oczywiście dodatkowo płatne, ale cena jest promocyjna.

Oferta może też być skierowana do konkretnej grupy docelowej, np. bal dla singli połączony z szybkimi randkami albo dla wielbicieli jakiegoś filmu, np. serii o Jamesie Bondzie lub Władcy Pierścienia. Dzięki temu łatwiej dotrzeć do potencjalnych klientów, gdyż możemy reklamować naszą imprezę również na stronach tematycznych.

Czy Sylwester w hotelu jest zawsze możliwy do organizacji?

Sylwester jest dość wyjątkową imprezą i od wielu czynników zależy to, czy nasi klienci będą go miło wspominać. Przede wszystkim jest to zabawa całonocna, dlatego musimy zapewnić klientom odpowiednią liczbę posiłków i napoi. W tym celu hotel powinien posiadać odpowiednie zaplecze gastronomiczne, które umożliwi obsługę takiej ilości klientów, jaką chcemy podczas Sylwestra ugościć. Jeśli nie posiadamy takiego zaplecza lub doświadczenia, warto rozważyć podjęcie współpracy z firmą cateringową. Pamiętajmy jednak, że musimy być jej w 100% pewni, gdyż wszelkie uchybienia z jej strony będą oddziaływać również na naszą opinię.

Kolejną kwestią jest rozrywka, jaką chcemy zapewnić naszym gościom. Jeśli jest to typowy bal, to podstawą jest muzyka i odpowiednio dużo miejsca do tańczenia. Jeśli w naszym hotelu nie ma dużej sali, w której można zorganizować tańce, to lepiej zrezygnować z tego pomysłu. Nie oznacza to jednak, że musimy całkowicie rezygnować z imprezy sylwestrowej. Nie każdy marzy o hucznej zabawie, to może być też leniwy Sylwester w SPA lub zimowe ognisko w górach. W ostateczności możemy po prostu przygotować jedynie specjalną ofertę noclegową dla tych. którzy chcą sami zorganizować sobie ten czas.s

Sylwester w hotelu jest sposobem na promocję, dlatego musi być przygotowany z dużą starannością. Każdy jego element powinien być na jak najwyższym poziomie, by wszyscy klienci mieli poczucie dobrze wydanych pieniędzy, a przede wszystkim by dobrze się bawili. Jeśli nasi goście będą z jakiegoś powodu niezadowoleni, to na pewno podzielą się tym z innymi. Warto więc przyłożyć się do organizacji tej wyjątkowej nocy, gdyż wiązać się z nią mogą duże korzyści.

Powiązane produkty

Zapytaj eksperta

4.8 /5
23 ocen