Zamawianie jedzenie online

Autor     sty 11, 2018     Home , Rozwiązania dla gastronomii    0 Komentarzy
Zamawianie jedzenie online

Zamawianie jedzenia online to alternatywa dla wszystkich zapracowanych, samotnych, a także tych, którzy nie lubią gotować. Takich osób jest coraz więcej, dlatego zwiększa się zapotrzebowanie na tę usługę. Umożliwienie zamawiania jedzenia przez internet to nie tylko wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klienta, ale przede wszystkim dobry chwyt marketingowy. Dodatkowa reklama firmy z pewnością wpłynie na ilość zamówień, ale również na liczbę gości, odwiedzających naszą restaurację. Obecność lokalu w wyszukiwarce na www.pizzaportal.pl, czy www.pyszne.pl podnosi jej rangę i prestiż. Świadczy o tym miesięczna ilość wyszukiwań w Google. Fraza kluczowa "Pyszne pl" jest wyszukiwana średnio 368 tysięcy razy, "pizzaportal" 110 tysięcy, natomiast "głodny pl" 1300 razy.

Portale dla głodnych

  1. Pyszne.pl to najpopularniejszy portal internetowy do zamawiania jedzenia. W swoim serwisie posiada ponad 5 tysięcy lokali gastronomicznych. Jest międzynarodowy i szeroko dostępny, a to ogromna zaleta. Gromadzi lokale nawet z niewielkich miejscowości. Jeśli jesteśmy w tej wyszukiwarce to sygnał, że czekamy na zamówienie i jesteśmy otwarci na potrzeby klientów.
  2. Pizzaportal.pl jest nieco mniej popularny, niż "pyszne.pl". Posiada około 3 tysiące lokali gastronomicznych w swojej bazie. Znalezienie się w tym właśnie miejscu to świetna reklama i sposób na dotarcie do nowej grupy konsumentów. Minusem jest obecność w portalu jedynie restauracji z największych miast. Jednak, jeśli prowadzimy restaurację w Krakowie, czy Wrocławiu - jak najbardziej warto nawiązać współpracę. Pizzaportal jest również szeroko reklamowany w Internecie, zwłaszcza w mediach społecznościowych.
  3. Glodny.pl - Portal chwali się, że dostarcza jedzenie w zaledwie 45 minut, jednak zakres jego działania jest dość skromny (Poznań i Łódź). Serwis stale się rozrasta - już wkrótce będzie dostępny dla restauracji we Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie czy Warszawie. Doświadczenie pokazuje, że branża tych właśnie usług bardzo szybko się rozrasta i szuka nowych rozwiązań. To ogromna szansa dla gastronomii.

Internet - nasza przyszłość

Całe życie toczy się w Internecie, więc nic dziwnego, że również branża gastronomiczna się tu znalazła. Klienci często mają zbyt mało czasu, by wybrać się do lokalu - z pomocą wychodzą portale, gdzie wystarczy kilka kliknięć, aby zamówić swoje ulubione danie.

Powiązane produkty

Zapytaj eksperta

4.8 /5
23 ocen